طراحی و اجرای جدیدترین متدولوژی فروش
نوشته شده توسط : احسان پیروز

فرآیند فروش مانند نقشه ای خاص برای نحوه انجام یک کار است، روش فروش مجموعه ای از اصول راهنما به منظور ارائه بهترین نحوه در مراحل فروش است. یکی از مهم ترین این روش ها توسط زیراکس در دهه 1970 توسعه یافته و رویکرد “رضایت از نیازها” لقب گرفته است. این نظریه چنان موفقیت آمیز بود که زیراکس در نهایت متدولوژی فروش خود را با نام “مهارت فروش حرفه ای” به شرکت های دیگر فروخت. این شرکت ها و همچنین مشارکت کنندگان فردی، شروع به ترویج ایده های خود کردند که بر اساس نسخه اصلی ساخته شده بود و چندین مورد از این روش ها هنوز هم مورد استفاده قرار می گیرد.

هر روش فروش در هسته اصلی خود طراحی شده است تا با استفاده از رویکردهای اثبات شده برای شناسایی و حل مشکلات، به شرکت ها کمک کند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. این رویکردها معمولاً مبتنی بر اصول روانشناختی اثبات شده و همچنین تاکتیکهای آزمایش شده میدانی است که توسط کارشناسان توسعه دهنده آنها انجام شده است.

به عنوان مثال، یک جنبه از روش فروش ممکن است با ارائه رویکردهای عملی و پاسخ به اعتراضات رایج، به شما افزایش میزان فروش کمک کند. در عین حال، یک روش فروش ورودی می تواند به شما در طراحی چشم اندازهایی گسترده برای ثبات فروش کمک کند. به بیان ساده، روشهای فروش “راهنمای” عملی فرآیند فروش هستند. این فعالیت ها چشم انداز و نیازهای خریدار را در ذهن نگه می دارند و فاصله بین هر مرحله از چرخه فروش را پر می کنند.

برای اینکه یک متدولوژی فروش موثر داشته باشید، باید اطمینان حاصل کنید که در کل سازمان فروش (از نظر مشتریان) به خوبی پذیرفته شده اید. این به معنای همکاری با کارشناسان فروش کارآمد است که به نمایندگان یا حتی مدیران یک مجموعه قدرتی فراتر از حد تصور را اعطا می کند. از همه مهمتر ارائه آموزش ها و توصیه های عملی و مقباس پذیر درباره متدولوژی فروش یکی دیگر از پارامترهای مهمی است که نباید از آن غافل شد.





:: برچسب‌ها: متدولوژی فروش صنعتی , بهترین متدولوژی فروش , ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: